czwartek, 18 września 2014

CHLOE

Powiedziałam o Tobie- Najsłodsza dziewczyna
Bo pomyślałam- Dochowa tajemnicy
Jeśli tylko mi pozwoli na odrobinę tajemniczości
Zadrwij ze mnie i przemów mi do rozumu
Powiedz mi że szukam kogokolwiek, kto zechciałby być moją Chloe
Ale przeklinam każdego z osobna, bo nie znajduję w nich Ciebie
Powiedź mi jak to jest, że czyiś smutek potrafi być pożądany
Bo smutek mógłby być tylko Nasz a radością trzeba się dzielić
Nie opowiem Ci o tym, z czym się mierzę każdego dnia
Nie przedstawie rodzicom i nie opowiem, dlaczego sprawy tak się mają
Chciałabym abyś zrozumiała, że szukałam Cię tylko dla siebie
A gdy dostrzegłam-wtedy-najsłodszą dziewczynę na świecie
To pomyślałam o mojej Chloe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje czucie się wydostało z mojego ciała, boleśnie uleciało ze mnie. Szukałam w ludziach kotów, szukałam ich właścicieli, aż w końcu, bez ko...